søndag den 23. august 2015

Ishavstang ... Simons Pelvetia ... som madpynt ♥


En god ven jeg har, der er
meget innovativ har
skabt begrebet
ARTvertising.
I al beskedenhed
er dette et eksempel
på det. Det handler om
at have ♥ 'et med i dét,
man gør. Simpelthen
at ELSKE det for dét,
det er i sig selv.
Og så at DELE noget
om det.

Billederne her er
ret tilfældige.
Jeg havde sådan set
bare smurt mig en
rugbrødsmad med
røget makrel på.
Så havde jeg så
også pyntet den af
med lidt af hvert.
En af de få ting
af hvert var
råmarineret
Ishavstang.
Ovre i England,
der var helt lokalt marked
i vikingetiden, handler
grossisten Simon Ranger
med den samme slags
spiselig tang.
Han kalder det
Salad & Condiment,
bare fordi det både
er anvendeligt i en
salat og kan bruges
både som krydderi
og madpynt.
Han er grossist
og har mange
til at sælge
det for ham.
En af eksemplerne


Spørger du mig selv
ser det RET SØDT UD
på noget mad.
Men det skulle
du måske
hellere selv
prøve af
i din egen mad.
Det er NEMT
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar