fredag den 18. september 2015

Mætter en smoothie med Buletang lige så meget ♥


Jeg tænkte: "Hvordan fungerer
det så med den der mæthedsværdi
af granulat af Buletang, hvis
det bliver brugt i en smoothie"?
Det kan man jo kun finde ud af
ved at prøve det af ...
Jeg brugte 1½ deciliter
frosne skovbær fra
supermarkedet
og 1½ deciliter
drikke yoghurt
med blåbærsmag.
Jeg tilsatte en
tilsyneladende
meget stor portion
Buletang:


Det er det slet ikke, selv om der er
top på. Det ligner en spiseske,
men det er en teske og den
eneste grund til at det
ser så stort ud er,
at det er blødt op.
Det gøres i koldt
vand fra hanen
på under 5 minutter.


BLOP ned til de andre
ingredienser.
Da bærrene var tøet
op blendede jeg
og drak det
koldt.
Om det også
mætter ganske
ubegribeligt?
Det må jeg
nok sige,
det gør.
At ansvaret
for det er
Buletangens
er jeg efterhånden
på ingen måder
i tvivl om.
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar