tirsdag den 8. september 2015

THALASSO TERAPI med Buletang til en billig penge på hjemmefronten ♥


ældgammel forteelse.
Det er noget man kan
købe sig til i dyre domme,
hvis man alligevel er på ferie
i Frankrig eller en anden
sydeuropæisk eller nordafrikansk kyst.
Du kan lave det helt selv hjemme hos
dig selv for en relativt meget billig
omkostning.
Det fjerner rynker,
renser huden utroligt
og giver et bedre blodomløb
i det yderste af huden.
Endvidere har det
dokumenteret god
virkning på psoriasis,
eksem, tør skællende hud,
børneeksem og
andre hudlidelser.
I tilfælde af hudlidelser
kan man med fordel
lade pastaen
virke natten over
pakket ind i gazebind.




En teskefuld af det knuste
Buletang røres op med
3-4 teskefulde lunkent
vand. Det skal gerne
ende med at være en
pasta, der hverken
er for tør eller
for våd.

Det er så nemt, det er lige før
det er for godt, til at være
sandt. Så står skeptikeren
af og det er nok også
det bedste ... eller
måske ikke ...
hvem ved???
Det her
er så pærenemt at skaffe sig hjem,
nogen kunne finde på at
tænke, det burde være løgn.
Det er det på ingen måde.
Jeg ved det selv af egen
erfaring siden jeg har købt
det hjem og prøvet det af ...


Hvordan det virker???
Jeg har aldrig haft så
stram en hud i ansigtet,
57 år gammel jeg er.


Ansigtshuden er varm
indikerende bedre
blodomløb.
Smilerynken
vil jeg ikke af med.
Men de små rynker
må gerne forsvinde.
Er det uværdigt at være
alderdomsrynket???
Det synes jeg egentlig ikke.
Så længe rynker er tegn på
livsvisdom.
Men jeg ved også,
at de fleste hellere ser
yngre ud end tilfældet er.
Det her er så en bedre
mulighed for at gøre
noget godt ved det.
Temmeligt meget
billigere end
kostbare
kosmetiske
operationer.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥

NB:



Jeg vil anbefale at smøre huden med
en fed olie efterfølgende, da den
bliver meget stram og meget
varm. Jeg bruger selv den
her hjemmelavede
mandelolie, hvor
jeg har ladet noget
Blæretang trække
i det nogle måneder.
HuHa ... Det er
godt til
huden.
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar