torsdag den 10. september 2015

Thalassoterapi med Buletang i form af karbad ♥


Det her produkt er udviklet af Seagreens
til hud velgørende karbade i form af
Thalasso Terapi. Det er i virkeligheden
en ældgammel medicinsk behandling
skabt af den franske læge
Bonnardiére så tidligt
som 1867.
Der indgår havvand ved
kropstemperatur
samt alger og tang.
indeholder 6 poser.
2 poser rækker til
et karbad.
Jeg bor i en lille
lejlighed, hvor
der ikke er
noget karbad.
Kender jeg én,
der har et karbad,
jeg må prøve det i,
gør jeg det hellere
end gerne!!!
Det kan betales
med en pakke
som på billedet ;-)
Når man ikke har,
hvad man skal bruge,
må man bruge, hvad
man har.
Jeg gjorde så et
fodbad ud af det
i stedet:



Da vandet var kølet ned
til kropstemperatur
syntes vores kat
Comet lige at
han skulle
smage på
det.
Det gør
han altid,
når jeg laver
mig et tang fodbad.
Han drikker kun dét
han har brug for og
ikke mere. Det er
sjovt husdyrene
instinktivt véd,
hvad der er
godt for
dem ♥


Har man en lille byhave
eller en endnu større
have, er det oplagt
at tilsætte tangvandet
til mulden efter brug.
Det er kanon god gødning.
Forresten var det ikke
meningen, at der skulle
gå hul på posen, så
al tangen kom ud i
vandet, men det gjorde
der og så synes jeg
jo lige så godt,
jeg kunne
tømme
posen
helt
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar