fredag den 6. november 2015

Nordic Sushi version 3 ♥



Spiser Drager mad med Tang?
Det er der vel ingen der véd
noget om, siden de er en
legende. Men spise
Nordisk Sushi
af en tallerken
der ligner en
Drage ...
det kan man
godt, som
ses.


Basis er ristet fuldkornsrugbrød
i stedet for ris.
Alle 9 stykker er smurt
med allergenfrit
Buletangssmør
jeg tidligere
har vist
fremstilling af.
Oven på første række
har jeg anrettet
Buletangstapenade,
jeg også tidligere
har vist
fremstillingen af.
I næste række
har jeg anrettet
tynde flager
af syltet ingefær
og drysset med
lidt reven
peberrod.
Godt Wasabi
alternativ.
I sidste række
er det ligeledes
tynde flager
syltet ingefær
drysset med
det Ishavstang
spicy krydderi,
jeg også tidligere
har vist fremstillingen af.

Vi ser her lidt fra den ene
side og lidt fra den anden side.



Det sjove var, det mættede
så meget, jeg kunne
nøjes med de sidste
4 stykker som
aftensmad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar