tirsdag den 15. december 2015

Én mere til de småtspisende der ønsker at få nok ved hjælp af lidt ♥




Det her vender lidt på hovedet.
Det er ikke til at se
ægget er meget
blødkogt.
Men det er det.
Så stod jeg der
med et halveret
blødkogt æg
og spurgte
mig selv:
"Hvad gør vi så
Lille Du"?
Jeg tog en skive
fuldkornsrugbrød
og smurte den ret tykt
med mit allergenfrie
Buletangssmør
a lá Ghee.
Så dryssede jeg
et pænt lag
Seagreens
oven på
og trykkede det ned
med smørekniven,
så det kunne
blive lidt
blødt
ved at suge væske
fra koens olie.
Til sidst dryssede
jeg ovenpå
med lidt
Flager af Havtorn
og dryssede
efter med
Flagesalt
fra Island
gjort sort
ved hjælp
af knust Lava.
Det smagte
vildt pragtfuldt
og mættede
hele den
lange
arbejdsdag +
gav hamrende
god energi.
Det er ikke
Thorshammer
for ingenting
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar