fredag den 1. januar 2016

Rugbrød med Buletangssmør, dybhavssalt og spidskommen ♥


Det kan godt være svært
at finde på noget nyt
hver dag på temaet
spiselig tang i
maden.
Det gør
jeg jo heller ikke selv.
Det afgørende for mig
er bare, at jeg opretholder
mit daglige tangtilskud
og at det smager godt,
så jeg ikke løber
sur i det.
Da spiser jeg gerne
det samme flere dage
i træk.
Her er dog
en lille variation.
Personligt finder jeg
behag ved smagen
af spidskommen.
Kan du ikke lide
den smag,
så er dette indlæg
nok ikke noget
for dig.
Jeg havde halveret
et lille stykke
rugbrød
og tænkte:
Hvad så?
Jeg smurte det med Buletangssmør
og fandt på at drysse med
lidt hel spidskommen
og flager af dybhavssalt.
Klappede burgeren
sammen og spiste den
med stort velbehag,
siden jeg bryder
mig vældigt
godt om smagen
af spidskommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar